Canvas schilderij

Mijn vriendin is vorige week druk bezig geweest om deze super
mooie canvas schilderij te maken. Ze heeft hem helemaal zelf gemaakt van
klei, wol, sate stokjes en verf. Ik vond het zo gaaf dat ik dit schilderij
even met jullie wil delen. Toen ik er een paar foto's van gemaakt
had, kreeg ik dezelfde dag nog een app-je van haar dat er een
fout in de tekst zat. Het woordje Lauhg was verkeerd geschreven en moest dus 
Laugh zijn! Ze baalde als een stekker en heeft de twee letters los weten te peuteren
en alles weer op kunnen lappen gelukkig. Je ziet er echt helemaal niks meer van.

Hier dus de foto met de fout erin...





De grotere woorden heeft ze dus van klei gemaakt en de kleine
woorden met wol doordrenkt met lijm. De rechte stukken zijn 
dus sate prikkers en alles toen geverfd met 2 kleuren. Ik vind hem 
echt super mooi geworden!


Reacties