DIY bestek houder...

Voor 2 weken terug vroeg een vriendin of ik zin had om mee te gaan ontbijten
bij Downies en Brownies in Wijchen. Daar lag op tafel, bestek
houders met een servet en bestek erin. Ik dacht, jeetje wat leuk zeg.
Dat kan ik zelf ook maken. Na het ontbijt zijn we meteen doorgelopen naar de Action.
Daar hebben ze placemets van hetzelfde spul gemaakt als die houders.
Het is van pvc, en heb er meteen een paar meegenomen. 
Je kunt 2 houders maken van 1 placemet. Beetje passen en meten
hoe groot en hoe lang je ze wilt hebben en dicht naaien met de naaimachine!

Gister hadden we een Paas brunch hier thuis met 10 man. Daar heb ik als
tafel aankleding dus de bestek houders gebruikt. Staat toch wel super leuk zo aan tafel.


Je kunt ze gewoon afpoetsen en ze liggen alweer in de kast voor het 
volgende diner feestje...


Reacties

  1. WoW wat leuk Deb ,)
    En wat heb je een geweldig prachtig blog
    Chapeau ❤️
    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sonja!!! Leuk om te lezen dat je enthousiast bent.. :)

      Verwijderen
  2. super! Ziet er goed en leuk uit. Welke naald heb jij ervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gilles, Ik heb geen speciale naald hiervoor gebruikt hoor. Ik heb de naald erin laten zitten die er al inzat. En dat is volgens mij gewoon waar je alles mee stikt. Dus niks speciaals... :)

      Verwijderen
    2. Ok dankjewel! Ik zal het proberen πŸ˜‰ ik heb namelijk doop en het zal leuk zijn als ik het nog tijdig klaar krijg 😊

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Het gaat vast wel lukken.. zo dik is dat spul niet. Heel veel succes!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen