Free printable Lente poster


Jeetje wat een rot weer is het vandaag, het regent en sneeuwt hier
al de he-le-dag! En koud... bbrrr. Ik vind het echt verschrikkelijk dit weer.
Dus maar lekker binnen bij de verwarming met een kopje thee
even achter de pc. Daar heb ik een leuke poster ontworpen voor
de Lente. Tja, ik weet het... het duurt nog dik 2 weken voordat
het Lente is!!! Maar je kunt hem maar vast in huis hebben toch?




Als we nou met z'n alle de poster gaan downloaden en alvast in gaan lijsten.
Dan komt de zon misschien wel eerder!! whahaha..
Klik op de link hieronder om de Lente poster te downloaden.


Veel plezier ermee..


Reacties

  1. Ik keek er al naar uit.Ik print het op A5,doe het dan in een lijstje en zet het op mijn werkplek. Dank je wel voor het leuke ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan ook natuurlijk! Veel plezier ermee en graag gedaan.. :)

      Verwijderen
  2. Ik heb 'm geprint en je raad het nooit......het zonnetje komt langzaam tevoorschijn hier in het Oosten van het land!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeeeee hier is de zon nu ook!! Heerlijk, geniet ervan.

      Verwijderen
  3. Jolanda Leenders20 maart 2016 om 22:24

    Staat al uitgeprint mooi te wezen met narcisjes ervoor, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen