Paas eier dopje...

De Paas ontbijtjes voor op school komen er weer aan. Ik heb nog 1 kind die
op de basisschool zit dus voortaan maar 1 ontbijtje maken. Op school
trekken ze onderling lootjes en degene wie je getrokken hebt daar maak
je ook een paas ontbijtje voor. Op de lootjes staat dan de naam wat hij wel graag lust
en niet lust of niet mag hebben en hoeveel diegene eet. Dus je krijgt informatie
genoeg om een een leuk ontbijtje voor te maken. Ik vind het altijd een super
leuk idee dat ze dit zo op deze manier doen. Dit jaar had onze zoon een 
jongen uit zijn klas getrokken en heb ik daar weer een leuk eierdopje
voor gemaakt van een halve wc rol.


Dit jaar kiezen we de kleuren groen en wit. De eiermutsjes haal ik elk jaar 
bij de Xenos. Daar zitten ze per 2 verpakt. En elk jaar weer ander kleuren.
Het stropdasje is van groen lint. En ik had even op Youtube gekeken hoe je
een stropdas strikt. Bostzakje gemaakt met een stukje lint erachter  en de boel vast geplakt.
Eitje koken, gezichtje erop tekenen en de muts op. En klaar!!!

Super leuk zo toch?


Alles in een mandje gedaan ( die koop ik altijd bij de Action ) en leuk ingepakt
met een naam label eraan voor wie het ontbijtje is en smikkelen maar!!!


Reacties

Een reactie plaatsen