Free printable maand kalender Mei


Het is alweer even geleden dat ik iets gepost heb hier. Ben een maand 
niet meer actief geweest. Geen zin, inspiratieloos en als ik dan
eindelijk zin had werden mijn ontwerpen niks en dus na een 
paar uur freubelen zo hup.. de prullenbak in! Werd er zelfs moedeloos en 
chagrijnig van bah bah bah!!! Hoop dat mijn zin snel weer terug komt.
Want dit is ook niet leuk zo. De maand kalender van de maand Mei
had ik gelukkig al klaar liggen, dus die kunnen jullie mooi
downloaden voor thuis!



Klik op de link hieronder voor de download!!!




Veel plezier ermee....

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. u maakt echt hele leuke dingen!!! en de handlettering op de kalender is zooo leuk! ik doe nu zelf een online handletterig cursus bij Karin Joan erg leuk om te doen! ik hoop dat ik over een poosje net zo mooi kan schrijven als u!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik kan ook niet zo mooi schrijven als Karin Joan hoor. Als je haar cursus nu volgt kun jij dat straks vast ook wel. Succes!

      Verwijderen
  4. Wat jammer want je maakt echt hele leuke dingen. Kijk elke keer of je wat gepost hebt. Maar misschien komt de zin weer terug, je kan het niet dwingen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Edith, Mijn zin is al een beetje terug gekomen. Dus dat komt vast wel goed.

      Verwijderen
  5. Wanneer komt de juni variant? Ik ben er weer klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Melissa, die ga ik vandaag erop zetten! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen