A6 bedankt kaart met envelopje...

Ik heb voor een tijdje terug een paar A6 kaarten gemaakt met een mini envelopje erbij.
Nu is er aan mij gevraagd of ik er ook 1 zou kunnen ontwerpen voor
iemand die altijd doet oppassen.. leuk weer met envelopje erbij zodat je er geld in kunt doen.
Ik vond het wel een super leuk idee... Normaal duw je je oppas zo geld in de hand.
Dit is wel een hele leuk manier van bedanken en er zit nog geld in ook!!

Ik vond het een super idee dus ben ik hem gaan uitwerken!
En zo is hij geworden!!!





Nou dat is toch leuk om te geven en/of te krijgen toch?

Als je de kaart graag wilt, klik dan op de link hieronder om hem
te downloaden. Er zit ook een mal voor het envelopje bij. Je kunt de mal overtrekken
op gekleurd papier of leuk inpak papier of je maakt er stipjes op met een stift.
Of je houd het gewoon simpel net zoals ik gedaan heb. De mal zit er bij dus
je kunt aan de slag.




Heel veel plezier ermee...


Reacties

  1. Ah wat een super leuk kaartje zo! Inderdaad veel leuker om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ja toch.. geld in de hand drukken staat ook zo raar toch? Dit geef je met een glimlach! :)

      Verwijderen
  2. En vandaag heb ik ook deze leukerd uitgeprint, om mijn buurvrouw te bedanken voor het oppassen op mijn katjes dit weekend! :)

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook een leuk idee Babs.. voor de katjes oppas! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen