Afscheid juf en meester chocolade wikkel


Hallo allemaal,

Er is mij gevraagd of ik ook chocolade wikkels kon ontwerpen 
als afscheid voor alle juffen en meesters aan het einde van het schooljaar.
Ik vond het wel een heel leuk idee en ben er mee aan de slag gegaan.
Ik moet zeggen, ik vind ze echt heel leuk geworden.
En helemaal in mijn stijl... simpel, zwart en wit!! 
Maar daar houden gelukkig meer mensen van. 

Ik heb 2 chocolade repen gekocht bij de Jumbo, gewoon normale maat.




Ik weet dus niet of alle andere merken dezelfde formaat hebben
als deze van de Jumbo dat is even uitproberen dus. Ik heb een mal
gemaakt van 15 x 14 cm. met tekst op de voorkant maar ook nog op de achterkant.
Deze uitgeprint op gewoon kopieer papier
en voor de stippellijntjes uitgeknipt. Ik vond het wel om de stippellijntjes
te zien op de wikkel. Kijk... zo zien er er dan uit!












Vind je het leuk om deze super leuke chocolade reep wikkels te
hebben om zelf thuis aan de slag te gaan voor een juf en/of meester?
Klik dan op de link hieronder om ze te downloaden voor thuis.



DOWNLOAD HIER CHOCOLADE WIKKEL BEDANKT JUF

DOWNLOAD HIER CHOCOLADE WIKKEL MEESTER



Ik hoop dat de juf en/of meester die deze leuke repen krijgen er
blij mee zijn en voor degene die het gaat maken...
Veel diy plezier!!!


Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, wat een ontzettend leuke wikkels!! deze ga ik gebruiken voor de juf dit jaar!
    kun je ook zoiets maken voor papa? dan kan ik deze voor vaderdag gebruiken. ik hoor het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, laat ik nou net toevallig vanmiddag een wikkel voor Vaderdag gemaakt hebben...
      Hij komt morgen op mijn blog te staan! :)

      Verwijderen
  3. Hoi Debbie, erg leuk die wikkels , nou heb ik een vraagje zou je ze ook voor een verjaardag kunnen maken .lijkt me leuk om het iemand voor zijn / haar verjaardag bij het cadeau te geven .bvd Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, Dat was ik idd al van plan om die te maken. Dus je ziet ze wel voorbij komen hier. :)

      Verwijderen
  4. Mag ik eens vragen welke lettertypes je hebt gebruikt voor de wikkels? Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoek ik voor je op dus daar kom ik nog op terug!

      Verwijderen
    2. het woord juf en meester lettertpe heet : Peas & Carrots
      bedankt en voor het fijne schooljaar heet: Futurist fixed en het woord lieve heet : mathilde Castleland.

      Verwijderen
  5. Helaas zijn mijn kinderen de deur. Maar ik vind ze geweldig!! Mag ik vragen wel font je hebt gebruikt voor MEESTER En JUF? Die vind ik zo leuk!

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerda, laat ik nog even weten. Ik kijk de namen even na.

      Verwijderen
    2. Hoi Gerda, dat lettertype heet: Peas & Carrots

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Graag gedaan en veel plezier ermee!!! :)

      Verwijderen
  7. Ik heb jou pas net ontdekt!! Wat tof dat je dat zomaar doet al die prachtige free printables! Ik kan gewoon niet kiezen! Waar zie je dat nog... BEDANKT!!! Liefs Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Paulien, Nee dat zie je idd niet veel meer.. Heel veel plezier op mijn blog!

      Verwijderen
  8. Hoi is er ook een blanco template voor de koetjesrepen beschikbaar?
    Ik had er eentje maar die kan ik niet terugvinden meer helaas .
    Alvast dank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    Wat heb jij een leuke blog!! en idd lief dat we dat mogen gebruiken.
    Mijn zoontje zit op de kinderdagverblijf en gaat bijna naar school. En zou het leuk vinden als hij dit aan zijn leidsters kan geven. Dus vroeg me af of je de wikkels hebt met bedankt leidsters erop.
    Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, Dankjewel!! Als je even een mailtje wilt sturen hierover naar : bijdeb@outlook.com dan komt het helemaal goed! :)

      Verwijderen
  10. hoi ik zie dat ik de zelfde vraag heb als hier boven , maar mijn dochter neemt afscheid van de peuterspeelzaal heb je daar ook iets voor als chocoladewikkel?
    en super leuk je blog. er staan leuke handige dingen op
    groetjes michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mischelle, ook jij mag me hierover even een mailtje sturen naar bijdeb@outlook.com dan ga ik moois voor je dochter maken! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen