Afscheids cadeau juf en meester...

Hallo allemaal,


Het is alweer bijna het einde van dit schooljaar. De tijd vliegt voorbij!
Elk jaar probeer ik weer iets leuks te verzinnen om te geven als bedankje
voor de juffen en meesters op school. Ik maak altijd iets zelf dat vind ik het leukst.

Zo heb ik vorig jaar  ( 2015 ) deze super leuke blikken gemaakt...




Als je ze zelf wilt maken klik dan op deze link:

DIY VERFBLIK MAKEN  BEDANKT JUF / MEESTER


Ze zijn echt ontzettend veel gemaakt. Ik kwam overal foto's tegen.
Heel leuk om te zien.



En ik had de vaantjes gemaakt, ook die vielen zeer in de smaak.


De uitleg plus download hoe je deze vaantjes maakt staat in deze link:

UITLEG + DOWNLOAD VAANTJES BESTE JUF / MEESTER EVER.

Deze zijn ook heeeeel veel gegeven aan de juffen en meesters!!!



Maar nu moest ik dus iets verzinnen wat ik dit jaar zou gaan geven.
Ik wilde niet hetzelfde dus ik heb heel iets anders gemaakt. Ik heb een potlood
ontworpen en op stevig papier uitgeprint. Ik heb mijn vader een stuk MDF
in de vorm van de potlood laten uitzagen en deze erop geplakt.
En dit is het afscheidscadeautje van dit jaar ( 2016 ).
Ik vind het super leuk geworden!!!



Wil je hem ook zelf gaan maken thuis? Klik dan op de link hieronder om de
tekst te downloaden.


DOWNLOAD HIER BEDANKT LIEVE JUF

DOWNLOAD HIER BEDANKT MEESTER


Wil je graag de uitleg hoe ik hem in elkaar zet? Klik dan op de link hieronder
dan kom je bij de tekstbord uitleg. Het is precies hetzelfde wat je moet doen
het is alleen een ander vorm.

BEKIJK HIER DE UITLEG TEKST OP HOUT MAKEN

Ik hoop dat ik jullie genoeg geinspireerd heb om iets leuks te maken
voor alle lieve juffen en meester op school.
En alvast veel DIY plezier!!!



Reacties

  1. Super leuk. Je vorige post was ook leuk. Fijn dat je er weer bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Edith!!! ik ben weer back online... :)

      Verwijderen
  2. Ik hoop dat ik als juf zoiets leuks mag ontvangen van een van mijn kinderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ashley, ik hoop het ook voor je. Hier geven ze altijd iets aan de juffen en meester aan het einde van het schooljaar.. van groep 1 tot groep 8. Ik hoor al links en rechts dat dat niet overal word gedaan... dat is jammer.

      Verwijderen
  3. Hahaha, hier nog een juf die zo'n cadeau wel leuk zou vinden. ik denk dat ik mijn kids zo eentje laat maken.
    Dank je wel
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Sofie, ik hoop dat jij ook iets leuks krijgt aan het einde van het schooljaar! En anders geef je ze een stille hint! ;)

      Verwijderen
  4. Hoi deb,

    Ik vroeg mij af welk lettertype je hebt gebruikt voor de tekst op hout van juf en meester. Hij is supercool. Ik ben bezig met een site maken met leuke werkjes voor kinderen (ben juf) en dit lettertype lijkt we leuk om te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Renske, Dat lettertype heet: Peas & Carrots

      Verwijderen

Een reactie plaatsen