Avondvierdaagse diy cadeautjes


Hallo allemaal,

Ik heb van de week een paar mailtjes gekregen met allemaal dezelfde vraag...
Heb je ook iets voor de avondvierdaagse om te geven. Nee, dat had ik dus niet.
Ik ben gister aan de slag gegaan en hebt 3 diy cadeautjes gemaakt om te downloaden
en zelf thuis mee aan de slag te gaan om te geven.



Avondvierdaagse blik mal

De blik mallen heb je misschien al vaker voorbij zien komen.
Maar voor degene die nog niet weten welk blik je ervoor nodig heb.
Het is een blik van een halve liter met een doorsnede van 9 cm. Prijs € 1,85
Ik heb hem gekocht bij een verf speciaalzaak. 



Om de blik mal te downloaden klik je op de link hieronder!






Avondvierdaagse snoep cone mal

De snoep cone is ook super leuk om te geven. Op stevig (160 grams) A4 papier
uitprinten en lekker vullen met snoep. Inpakken met transparante folie (action).
En dicht strikken met cadeau lint.



Om de cone mal te downloaden klik je op de link:


DOWNLOAD HIER AVONDVIERDAAGSE SNOEP CONE MAL




Avondvierdaagse snoepzakje mal


Wil je er niet te veel werk van maken dan is dit snoepzakje mal misschien
wel iets voor jou! Mal uitprinten, uitknippen en van transparante folie
een zakje maken. Deze vullen met snoep of iets anders...
(ik heb er chips in gedaan voor de foto want ik had geen snoep in huis).
De mal aan het zakje nieten en klaar.



Download het snoepzakje mal hieronder..


DOWNLOAD HIER AVONDVIERDAAGSE SNOEPZAK MAL


Ik hoop dat jullie iets aan deze downloads hebben.
En voor degene die mee lopen,,, succes!!!



Reacties

  1. Super leuk zeg...(enne die transparante folie kun je ook vervangen voor transparante zakjes,te koop bij de Action (bij de knutselspullen))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat wist ik niet dat is handig en ook lekker goedkoop! Thanx voor je tip! :)

      Verwijderen
  2. Superleuk, alleen jammer dat hier de wandel4daagse al voorbij is. Volgend jaar graag wat eerder... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar kwam ik ook te laat achter.. anders had ik ze al eerder gemaakt. Ik wist niet dat het zo ver uit elkaar las het lopen. Maarja helaas nu niks meer aan te doen.

      Verwijderen
  3. Geweldig! Ik ga ze maken voor over 1,5 week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk! Ik zou het snoepzakje graag willen maken: maak je ook nog een versie voor 2017?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen