DIY Geslaagd examen pakket

Hallo allemaal,

Er was me al een paar keer gevraagd of ik ook iets kon maken voor alle geslaagde 
straks in Juni.. Examens net achter de rug en nu dus wachten op de uitslag of je 
geslaagd bent of niet! Ik heb een DIY pakket gemaakt met 4 free printables / downloads erin.

Het pakket bestaat uit:
* A6 kaart
* Blik mal
* Vaantje
* Guirlande

En zo is het pakket geworden!





Super leuk toch! Hieronder vind je de download linken...







Heel veel DIY plezier en voor iedereen die examen
gedaan heeft... vingertjes gekruist en ik hoop op een goede uitslag!



Reacties

  1. Heel erg leuk. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super bedankt ik ga ze meteen maken. En nu nog even wachten op de uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan.. en vingertjes gekruist!!!

      Verwijderen
  3. Super leuk, ik ga ze ook klaar leggen.... En hen thuis er mee verrassen! Fingers crossed!
    Groetjes Sofie en dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een leuke verassing toch?? Oeee spannend!!!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen