DIY Lente raam decoratie...

Joehoeee... daar ben ik weer! 
Na weer even een pauze te hebben gehad en een probleempje gehad te hebben 
met mijn laptop ben ik nu weer Back Online!!! Ik heb vandaag een raam decoratie
gemaakt in de Lente sfeer. Je kunt hem zelf ook gaan maken thuis want ik 
plaatst straks de tekst die ik gebruikt heb, de vlindertjes en de
 bloemetjes om te downloaden voor thuis.

Ik heb deze DIY al een keer eerder gemaakt maar dan in Winter versie
Let It Snow met sneeuwvlokken. Maar nu dus de Lente versie ervan!

Kijk... zo heb ik hem gemaakt dus.


Het was een beetje gepier om het goed op de foto te krijgen.. Welke kant
ik ook fotografeerde er zat elke keer spiegeling in de foto. Maar hier kun je het een beetje
zien hoe ik het heb gemaakt.


Ik heb hiervoor de krijtstift van Edding gebruikt. Ik heb hem gekocht bij
de Bruna. Hij is niet zo heel goedkoop maar wel heel goed. Ik heb
hiervoor andere ( goedkopere ) krijtstiften gehad maar dat vond ik helemaal
niks. Dit merk vind ik tot nu toe toch wel de beste.


Dit zijn de printables die ik gemaakt heb. Wil je de printable mallen graag hebben
om het zelf ook te gaan maken. Klik dan op de link hieronder om ze te downloaden.







Ik heb de mallen een beetje grof uitgeknipt en buiten tegen het raam aangeplakt met
de tekst aan de binnenkant zodat je binnen de tekst kunt overschrijven met de krijtstift.




En zo is het dus geworden!! Je raam helemaal in Lente sfeer...




Hieronder laat ik het filmpje zien hoe ik het toen gemaakt heb in de Winter sfeer.
Het is dus gewoon precies hetzelfde maar nu andere tekst!




Voor degene die dit DIY project gaan maken... heel veel succes!!
Nog een fijne avond..




Reacties

  1. Bedankt voor de leuke DIY, als de overkapping over enkele weken buiten geplaatst is waag ik ook een poging! Als ik door je raam kijk lijkt me het ook een heerlijk plekje om te zitten!
    Fijn weekend.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is idd een heerlijk plekje om te zitten of het nu regent of niet.. wij zitten daar altijd droog! :)

      Verwijderen
    2. Ja het is idd een heerlijk plekje om te zitten of het nu regent of niet.. wij zitten daar altijd droog! :)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel!! Over 3 weken is onze zoon jarig. Dan ga ik een leuke verjaardags raam van maken. :)

      Verwijderen
  3. Leuk weer, Debbie! Onze raam-tekst heb ik al een poosje terug geplaats voor de lente. Namelijk, `Adem nieuw leven in`, super leuk deze ook! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow dat is idd ook een hele leuke tekst. Het kijkt zo gezellig als er iets op het raam staat.

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee! Mooi gedaan en lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!!! En het staat idd heel erg vrolijk op het raam. Echt Lente sfeer. :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen