25 jaar getrouwd feest pakket...


Hallo allemaal,

De feest pakketten vliegen je om de oren hier... Dus hier heb ik er weer
1 voor jullie. Het was weer een verzoekje. Het 25 jaar getrouwd pakket.

Het pakket bestaat uit:

* Vlaggetjeslijn
* Blik mal
* Geld envelop
* A6 kaart

En zo ziet hij eruit...




We beginnen met de vlaggetjeslijn... De download linkjes staan onder de foto's





DOWNLOAD HIER 25 JAAR GETROUWD VLAGGETJESLIJN

P.S. Omdat er vraag naar was heb ik ook maar even de cijfers 50 gemaakt
voor als je de slinger wilt maken 50 jaar getrouwd. En de cijfers 12 en een
half jaar voor als je die slinger wilt maken..

DOWNLOAD HIER CIJFERS 50 VOOR VLAGGETJESLIJN















Super leuk feest pakket toch? Voor degene die hem gaan gebruiken..
Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Super leuk Debbie, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Willianne en veel plezier ermee.. :)

      Verwijderen
  2. Dat is leuk zeg! Geeft inderdaad even wat meer sfeer aan het feestje en het is nog stijlvol ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sheila, ja.. deze vlaggetjeslijn kun je nergens kopen toch!! :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke is dit weer. Zou je ook iets voor 40 jaar getrouwd kunnen ontwerpen? Mijn ouders zijn dat nl 10 september en lijkt me leuk om het dan met een vlaggenlijn van jou te versieren. Mijn moeder heeft me nl op jou blog gewezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en creatief mijn oom en tante zijn 50 jaar getrouwd deze week, heb je misschien ook link voor 50 jaar getrouwd voor een blik? Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suzan, als je mij even een mailtje hier over zou willen sturen naar: bijdeb@outlook.com Dan help ik je daar verder. :)

      Verwijderen
  5. Hoi Debbie

    Mijn schoonouders zijn 45 jaar getrouwd.. Heb je daar ms ook materiaal voor?

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Debby, nog ff aanvulling op mijn reactie van net...
    Het envelopje en het blik vind ik super!! Zou je die hebben in 45 jaar getrouwd?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra, nee helaas heb ik die niet. Wanneer heb je het nodig?

      Verwijderen

Een reactie plaatsen