2x A6 kaart voor de juffen en 1x A6 kaart voor afscheid peuterspeelzaal..

Hoi hoi,


Ik krijg heeeel veel verzoekjes zoals jullie al begrepen hebben. En soms
kan ik de verzoekjes ook met jullie delen. Zo ook deze kaarten...
Een juf vroeg aan mij of ik 2 leuke kaarten kon maken als afscheid
voor in de klas. Ze vertelde dat er wel eens leerlingen gaan verhuizen
of naar een ander school gaan.. Of ik daar misschien een leuke kaart voor
kon maken om te geven als afscheid. Ik heb er dus 2 gemaakt met de tekst:
Succes op je nieuwe school en We zullen je missen!


De andere kaart is voor de kids die de peuterspeelzaal gaan
verlaten en dus naar de "grote" school gaan. En als afscheid een leuke kaart
aan de juffen kunnen geven. Deze heeft de tekst:
Bedankt voor de leuke tijd op de peuterspeelzaal!






Dit zijn altijd kaartjes die je kunt gebruiken en natuurlijk leuk is om te geven..
Download de A6 kaarten hieronder!





Veel plezier ermee en succes met geven!


Reacties