Afscheid kaart voor de leerlingen van de juf/meester..

Daar ben ik weer.. ik heb de schade van een maand stil zitten al aardig 
ingehaald dacht ik zo! Ik kreeg dit keer een mailtje van een juf..
Zij zag alle leuke afscheids cadeautjes voor de juffen en meesters voorbij 
komen en dacht... we draaien de rollen om. Wat als ik nou een afscheids cadeautje
voor alle leerlingen kan maken die de juf dan geeft... Ik vond het weer een super idee!
Ze heeft een voorbeeldje meegestuurd  en ik heb er me eigen draai aan gegeven.
Dit is het eind resutaat...





De juf of meester kan dan zelf de naam van de leerling invullen
en bij de groetjes haar eigen naam..
De Mars op de foto heb ik even uit moeten printen want ik had geen marsjes in huis!
Whahah lijkt net echt toch? Maar er moet dus een echt mars op.

Dus juffen en meesters... als je deze kaart graag aan je eigen leerlingen wilt
geven.. klik dan op de link hieronder om hem te downloaden!





P.S. omdat er vaak 2 leerkrachten voor de klas staan, heb ik de kaart
nog even aangepast met de tekst: Wij wensen je een hele fijne vakantie!
i.p.v : ik wens je zoals op de foto hierboven. Download hieronder
de Mars kaart in meervoud.


DOWNLOAD HIER LEERLINGEN AFSCHEIDS KAART IN MEERVOUD



Heel veel plezier ermee..


Reacties

  1. Reacties
    1. Ja toch? Het was niet mijn idee maar een verzoekje hoor ;)

      Verwijderen
  2. Bedankt voor dit leuke ideetje. Echt super leuk! Ik ga hem gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! ���� Dat ga ik doen! Heb je misschien ook het Word-bestand, zodat ik hem kan bewerken? Ik zou graag ook het plaatje van die Mars er ook op willen. Dan staat dat er ook nog als de echte Mars verslonden is ��. Dat duurt meestal niet lang! En ik zou er nog bij willen zetten: 'Zet 'm op volgend jaar!' Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik maak nooit iets in WORD dus ik heb daar helaas geen bestand van. Ik wil je wel de afbeelding mailen.. Dan kun je hem ook bewerken!

      Verwijderen
    2. Top! ���� Heel erg bedankt! Welk programma gebruik je dan? Kan ik er dan ook tekst in bewerken? Zoals de namen en een persoonlijke boodschap per kind? Mijn mailadres is karinvos@hotmail.com. Groetjes!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen