Afscheid stage periode chocolade wikkels...


Hallo allemaal,

Ik merk dat een hoop mensen de chocolade wikkels toch wel heel leuk
vinden! Ik ga er dan ook meer ontwerpjes voor maken. Er was vraag naar 
chocolade wikkels toen ik de blikmallen voor het afscheid van een stage periode erop zetten.
Ik heb dan ook het ontwerpje van die blik mallen op een chocolade wikkel gemaakt.
Ik vind ze weer heel leuk geworden!!






Dat ziet er toch super leuk uit!! Je kunt het nergens kopen in de winkels zo.
Maar hier kun je ze mooi gratis downloaden voor thuis.
Leuk cadeautje toch om aan je begeleider(s) te geven...








Heel veel plezier ermee...


Reacties

  1. Bedankt! Super leuk idee voor mijn afscheid van stage.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je heel iets origineels wat je niet in de winkel kan kopen! Super leuk om te geven toch! :)

      Verwijderen
  2. Hoi
    Ik vind je site helemaal geweldig maar ik ben op zoek naar wikkels en feest slingers voor iemand die 25 jaar wordt kun jij het voor mij maken en opsturen dat zou geweldig zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen