ALGEMENE VOORWAARDEN VAN BIJDEB'S DOWNLOAD GEBRUIK!!!

Hallo allemaal,


Zoals jullie misschien al op Facebook en Instagram hebben kunnen lezen 
en het hier ook nog maar een keer vermeld.. Ik ben teleurgesteld!!!
Ik heb al eerder dit probleem gehad en nu kom ik er via tipgevers en eigen speurwerk 
er achter dat er winkels en webshops zijn die mijn ontwerpjes verkopen zonder 
mijn toestemming. Ik maak alles helemaal zelf en geef het gratis weg aan 
jullie en een ander gaat er mee aan de haal en verdiend er dus geld mee.
Ik verdien zelf echt geen stuiver aan alles wat ik maak en doe op deze blog.
Dus zou het wel prettig vinden als een ander dat dus ook niet doet.
Anders had ik zelf wel een eigen webwinkel kunnen beginnen. Maar dat is
niet de opzet van deze blog. Gratis.. voor nop om een ander een plezier te doen ermee.
DAT was de opzet. Ik ben dan ook erg teleurgesteld dat dit alweer gebeurd.
Ik heb er 5 opgespoord en heb hen ook aangesproken daarop.

Ik ben dus weer genoodzaakt om mijn huisregeltjes nog scherper aan te passen.
Vind het zoooo niet leuk om te doen maar het is niet anders.
Zij verzieken het dus voor degene die er wel netjes mee omgaan helaas!

Ik heb mijn huisregels aangepast naar: algemene voorwaarden en voortaan bij
elke download link die ik hier plaats komt er een tekst boven de link in beeld
Dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van bijdeb!
En op echt alle ontwerpen die ik maar maak komt mijn blog naam
en een Copyright © teken ervoor. ©bijdeb.blogspot.nl

Mocht het nu nog zo zijn dat de verkoop van mijn ontwerpen zonder mijn 
toestemming toch doorgaat dan maak ik er werk van. Ik zet je vol in beeld en 
maak je openbaar op internet! Jammer dat het zo moet gaan. Had het liever niet zo gewild
Ik hoop dat jullie het begrijpen!



Om de algemene voorwaarden van bijdeb door te lezen klik je hieronder..








Reacties

  1. Beste Debby, Je staat volstrekt in je recht. Ik hoop dat men nu verstandig is en je leuke creatieve ideeën gebruiken zoals ze bedoeld zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het nu ook Marion. Laten we het hopen!!

      Verwijderen
  2. Ik las het 'mindere' nieuws al op IG. Niet leuk dat anderen zo maar dingen gaan delen, zonder medeweten van jou, de ontwerper. Ik kom ook af en toe op sites waar men zomaar patronen gaat delen. Jammer.
    Maar toch ben ik blij dat je het voor ons op je blog plaatst en ere wie ere toekomt. Duurt het langst, niet?!
    Groetjes Sofie... Je hebt waarschijnlijk door dat ik een mega fan ben van je werk, thx.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie, Ja is erg jammer dat het zo moet gaan allemaal.. Maar ik blijf positief en laat mijn hobby niet verpesten door mensen die zulke streken hebben.

      Verwijderen
  3. Echt super jammer dat ze dat doen! Ik hoop dat het nu wel stopt! Ik vind je werk super en hoop dat je door blijft gaan!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marita!! Hoop ook dat het nu eindelijk een keer afgelopen is. En ik blijf gewoon doorgaan met ontwerpjes maken. Ik word toch wel getipt door iemand die mijn werk ergens ziet. Ik heb zo'n eigen stijl de meeste herkennen het meteen.

      Verwijderen
  4. Ik snap je boosheid,jammer dat mensen zo zijn he!
    heb die ontwerpen voor de chocoladerepen voor vaderdag gebruikt zo leuk!
    En er ook gewoon mee ingepakt en dan doe jij het gratis en een ander...grrrrr
    geniet van de mooie dingen dan maar!
    En hopen dat het nu niet meer gebeurt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther, Hoop ook dat het niet meer gebeurd. En we gaan gewoon weer vrolijk verder met alles! :)

      Verwijderen
  5. Ah..wat naar! Dat is echt niet leuk! Je doet het inderdaad super leuk, zo jammer dan! Hopelijk is dit de laatste keer en kun je zelf ook genieten van al het moois wat je bedenkt en uitwerkt. Je hebt talent, en laat deze niet afnemen. :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaah dankjewel Verie! Leuk om te horen. Dat doet me goed! :)

      Verwijderen
  6. Sjonge jonge.....wat zijn er toch een vervelende, brutale mensen!!
    Jammer dat het zo moet, maar jouw werk is jouw werk, kan toch niet zo zijn dat andere mensen daar dan geld voor gaan vragen.
    Ik snap het volledig, jammer van je negatieve energie, wat het je kost.
    Succes (en sterkte), groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, Dat was het idd ja.. negatieve energie. Heb er 2 dagen hoofdpijn van gehad!
      Maar alle negativiteit aan de kant en ik ga positief en vrolijk weer verder!! Bedankt voor je berichtje.. :)

      Verwijderen
  7. Wat een brutaliteit!! Ontzettend irritant voor je en het levert je een hoop negatieve energie op. Ik vind het knap dat je je er niet onder laat krijgen en ons laat meegenieten van je prachtige creaties (anderen hadden er waarschijnlijk al de brui aan gegeven).
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, ik blijf lekker positief en ga gewoon door. :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen