BATMAN thema feest pakket...

Hallo allemaal,


Ik heb laatst een Panda feest pakket gemaakt die viel behoorlijk
in de smaak en kreeg meteen een mailtje of ik ook een Batman feest pakket
zou kunnen ontwerpen. Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan en heb hetzelfde
pakket gemaakt als de Panda maar nu dus in Batman Thema!


Het Batman thema feest pakket bestaat uit:

* een masker
* een cadeau doosje
* een vlaggetjeslijn
* een snoepzak mal
* en 6 cupcake toppers






Echt een thema voor alle stoere jongens!!
Om dit pakket te downloaden klik je op de linkjes hieronder..









Heel veel plezier met dit pakket!!
En dat het maar een super feestje mag worden.



Reacties

  1. Hoi, misschien een rare vraag waar kan je de plasticzakjes kopen om de chips in te doen? Zoonlief ziet het helemaal zitten om dit te tracteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Edith, je kunt ze zelf maken van transparante folie of wat ik op de foto heb gedaan zijn van die zip diepvries zakjes 1.5 liter van de AH Ik heb daar de bovenkant ( dicht zip kant dus ) eraf geknipt. Ik heb gehoord dat je ze ook bij de Action kan kopen. Succes!!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen