Bedankt stage blikmallen..



Jullie hebben al heel wat bedankjes voorbij zien komen hier.
Maar deze hebben we nog niet gehad. Een bedankt blik mal voor
het afsluiten van een stage periode. Ik heb ze in 2 kleuren gemaakt.
De licht roze heeft de tekst: Terugblik op een super stage periode.
En de mint groene heeft de tekst: Terugblik op een leuke stage periode.


Ik heb ze voor iemand gemaakt maar er zijn vast wel meer mensen
die een stage periode achter de rug hebben en deze dan ook graag willen
bedanken. Vandaar dat ik er een free printable van gemaakt heb.







Super leuk om te geven toch? De download linkjes staan hieronder..







Veel plezier ermee!!!



Reacties

  1. Wat geweldig weer..leuk gedaan.. Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke labels die kan ik nog wel gebruiken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    wat voor maat verfblikken heb je hier voor nodig? (250 of 500 ml?)

    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, dit zijn wikkels voor de 500 ml blikken. :)

      Verwijderen
  4. Super leuk idee!
    Waar heb je die blikken gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de kleine blikjes wel te koop. via facbook Pascal nolden dan vind je mij wel.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je op deze site staan! Ik wil deze graag printen als dank voor mijn stagebegeleiders. Alleen moet stageperiode aan elkaar geschreven worden en dat is op de etiketten niet het geval. Bij mij op stage letten ze nogal op taalfouten. Zou je ze misschien kunnen aanpassen? Zou echt top zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen