Bij deb in de HEMA....


Hallo allemaal,


Was ik lekker met onze dochter in de HEMA aan het shoppen vanmiddag.
Komt Chantal die daar werkt naar me toe, en vertelt hoe leuk ze de HEMA
thee blik wikkels wel niet vond. Ze vroeg al meteen of ze de printable van de theeblikjes
mocht gebruiken om op de decoratie tafel in de HEMA te zetten om te laten zien dat je
van de theeblikjes ook een leuk bedankje kon maken. Nou ik vond het een hele eer!!
Tuurlijk mag dat. Ze zei al meteen ik zet je naam erbij..


Nog geen 2 uur later kreeg ik een berichtje via Facebook met een
foto van de decoratietafel in de HEMA.. Aaah super leuk om te zien!
Ben best wel een beetje trots als ik het zo zie!!


Dankjewel HEMA Wijchen en Nijmegen dat ik met mijn theeblik printable op
jullie theeblikjes mag stralen!!!





Bron foto: HEMA Wijchen



Reacties

  1. Wat leuk! Wie weet wat er nog uit voortkomt! Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het ook elke keer als ik voorbij die theeblik leuk om hem te zien staan! :)

      Verwijderen
  2. Super leuk meid,
    Ik ben gisteren ook naar de Hema gesjeesd!
    En gelijk een paar blikjes geKocht,
    zo leuk en voor de juf gemaakt met een reep erbij!
    zet het ook op mijn blog met een link erbij naar jou!
    Dat hoor je nog wel ..
    Kun je ook meen label maken met alleen bedankt,voor dat thee busje!
    Voor Vaderdag trouwens ook gemaakt en gewoon uitgeprint en met het vel ingepakt!
    dus top!!!!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super leuk zijn ze geworden toch! Ik ga nog meer teksten maken voor de blikjes dus die zie je wel voorbij komen nog!

      Verwijderen
  3. wat leuk dat u nu ook in de hema kan 'promoten'om het zo maar even te noemen!!! ik vind uw printables altijd erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel... en ik vind het nog steeds super leuk! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen