Chocolade wikkels voor Opa en Oma...

Hallo allemaal,


Er was veel vraag naar Opa en Oma printables, deze had ik helaas niet.
Ik maak veel dingen maar de Opa's en Oma's vergeet ik steeds.
Elke keer als ik een mailtje met die vraag kreeg dacht ik oja.....
Dus ik ben er mee aan de slag gegaan. Chocolade wikkels
voor onze lieve Opa's en Oma's!!!






Leuk toch om aan je Opa of/en Oma te geven!!!
Ik heb 2 verschillende teksten gemaakt: Opa is de beste en Oma is de liefste.
De download linkjes voor de wikkels staan hieronder..








Veel plezier ermee...

Reacties

  1. Wel heel erg leuk, eigenlijk zou er ook een opa- en omadag moeten zijn, net als vader- en moederdag, dan zouden deze repen een top cadeau zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Bianca.. ben ik helemaal met je eens!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen