Free A6 printables Vaderdag


Hallo allemaal,

Omdat ik het een beetje druk heb, heb ik helaas niet de kans gehad om
nieuwe Vaderdag printables of een nieuw pakket te maken net zoals vorig jaar!
Al moet ik wel zeggen dat ik de printables van vorig jaar uit het Vaderdag download
pakket wel regelmatig voorbij zie komen nu. Dus ze vallen nog steeds in de smaak..
Het Vaderdag pakket van vorig jaar vind je HIER.
Voor de A4 klus poster van vorig jaar klik je HIER.


Om toch met iets nieuws te komen voor dit jaar heb ik 2 A6 free printables
gemaakt voor jullie. 




Het zijn 2 heel verschillende kaarten geworden maar alle 2 even leuk!
Om de A6 kaarten te downloaden klik je op de link hieronder...




Veel plezier ermee en alvst een fijne Vaderdag!!!


Reacties

  1. Super dank je wel, ik ga morgen aan de slag met de kids, als hij weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie, graag gedaan en alvast veel plezier met geven! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen