Free printable A4 poster Super hero...

Hallo allemaal,


Toen ik vanmorgen de A4 poster van de super schattige Bunny
op mijn blog had gezet en dus ook op Facebook en Instagram...
Kreeg ik een berichtje van iemand die de poster leuk vond en met de 
vraag of ik ook een jongens variant had. uuhhh nee.. dat had ik dus niet
en ben er vanmiddag even voor gaan zitten. Ze vond het leuk om
hem dan in de tint mint groen te hebben. Nu is mint groen best wel
een moeilijke kleur.. je hebt zoveel tinten mint groen..
Maar dit is het eindresultaat...





Als je graag deze A4 poster wilt hebben voor thuis?
Klik dan op de link hieronder...




Veel plezier ermee en nog een fijne avond..


Reacties

  1. Hoi, even geen tijd gehad om bij je te kijken maar nu wel en wat een leuke dingen. Je bent weer helemaal terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Edith, Yes ben weer helemaal terug!! ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen