Free printable Bruiloft pakket

Hallo allemaal,


Er was heeeel veel vraag naar iets voor een Bruiloft.
Omdat het zo vaak gevraagd is, heb ik maar een heel pakket gemaakt voor jullie.
Het pakket bestaat uit:


* Wijnfles label
* Just Married oorkonde
* Verfblik wikkel
* Wens briefjes
* Vlaggetjes lijn
* Chocolade wikkel
* Bruid suiker bakje + label


Zo ziet het pakket eruit:



De download linkjes staan onder de foto's.. lees wel eerst even de 
algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!!









De wijnfles label had ik gemaakt en aan mijn moeder laten zien.. zegt ze:
Nu nog een oorkonde erin en dan kunnen ze het in zee gooien..
Ik vond het wel een leuk idee dus de oorkonde heb ik ook maar 
even gemaakt om in de fles te doen!










Toen ik de oorkonde klaar had, kreeg ik meteen weer een leuk idee om
 wens briefjes te maken. Deze kunnen de gasten die op de bruiloft komen
 invullen en in het blik doen. Leuk idee toch?











Zoals je kunt zien hebben de vlaggetjes nu een ronde vorm gekregen.
Bij het uitprinten zie je dat er aan de bovenkant een vierkant stukje zit die je mee uit moet
knippen. Dat stukje vouw je aan de achterkant voor de helft om.
Dan doe je touw erachter en plak je met lijm of een stukje plakband dat stukje
aan de achterkant vast. Je creeert dan een soort tunneltje voor het touw.










Ik had geen snoepjes in huis dus voor de foto moest ik maar
chips in het bakje doen! :)


Nou dit is toch een super leuk bruiloft pakket!!!
Hoop dat er iets tussen zit voor jullie..
Veel plezier ermee...


Reacties

  1. Hoi,

    Je hebt echt een super mooi pakket voor een bruiloft ontworpen! Ik ga zeker een aantal dingen gebruiken voor mijn bruiloft. Het thema is zwart en wit, dus dat past perfect! Bedankt.

    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Marloes, dankjewel!! En veel plezier ermee...

      Verwijderen

Een reactie plaatsen