Thee blik wikkels voor de liefste juf


Hallo allemaal,


Ik kreeg van de week een verzoekje en die vond ik zo leuk!
Ik dacht bij mezelf jaaaa... die heb ik nog niet. Die ga ik maken.
Mijn vriendin vond het ook zo'n leuk idee, dat ze meteen zei:
Die wil ik graag aan de juffen geven!! Nou ik zal maar eens vertellen dan wat het 
is. Het zijn de Thee blikjes van de Hema. Daar heb ik wikkels om heen gemaakt
om te geven als bedankje voor de juffen. We hebben 2 blikjes
gekocht en ook gelijk de Thee houder in de vorm van een thee kannetje er bij gekocht.

Ik vind het totaal plaatje super leuk geworden!!! Baalde alleen van de goud kleurige dop.
Goud in nou niet echt mijn kleur. Maar het kan wel zo. Had de dop liever in het zwart,
wit of zilver gezien. Maar helaas heeft de Hema alleen gouden doppen erop zitten.

Kijk zo zijn de Hema Thee blikjes geworden!!!







Leuk om te geven aan de juf toch? Ik weet het.. ik dacht dat ik klaar was
met de juffen cadeautjes maar wilde deze toch nog even maken!
Ik heb de wikkels op gewoon kopieer papier geprint. Dit heb ik gedaan
omdat de doppen best wel straks erop zitten. Ik ben bang dat als je dikker papier
gebruikt dat het dan niet past.

Om de Thee wikkels te downloaden klik je hieronder op de link.
Lees wel voordat je gaat downloaden eerst even de algemene voorwaarden!






Heel veel plezier ermee...


Reacties