Mijlpaal kaarten


Hallo allemaal,


Mijlpaal kaarten... wie ken ze niet! Ze zijn een Hot item op het moment.
Er is al eerder aan mij gevraagd of ik ze ook kan maken. Maar door de 
vele verzoekjes zijn ze blijven liggen. Gister avond heb ik ze maar weer
tevoorschijn gehaald en verder afgemaakt. Ik heb er 4 in de kleur baby roze gemaakt
en 4 dezelfde in baby blauw. Zijn ze net even anders dan de mijlpaal kaarten
die je nu veel voorbij ziet komen. Ik zal er nog wel meer gaan maken
maar voor nu vast deze 4 leukerds!!









Om de mijlpaal kaarten te downloaden klik je op de linkjes hieronder!










Veel plezier er weer mee...


Reacties

  1. Ze zijn echt super leuk!
    Net alsof ze uit de winkel komen, alleen met een speciale tint ;)
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marita, Ja super leuk zijn ze he... jammer dat ik ze zelf niet kan gebruiken. ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen