Panda thema feest pakket..


Hallo allemaal,

Mij was gevraagd of ik ook een leuk thema pakket in elkaar kon zetten
voor een kinderfeestje.. en het thema moest zijn Panda!!
Super leuk natuurlijk en ben er mee aan de slag gegaan.
Dit is het uiteindelijk geworden..



Het is voor mij natuurlijk ook altijd weer een uitdaging om het voor
elkaar te krijgen. Maar ik vind het goed gelukt! In het pakket zit:




* Panda vlaggetjes lijn
* Panda masker
* Panda cadeau doosje
* Panda snoepzak mal
* 8 Panda Cupcake toppers






Hieronder vind je alle download linken  van het Panda thema feest.








Heel veel plezier ermee!!!


Reacties

  1. Echt heel toepasselijk... Bij ons (in België) in het natuur dierenpark Paira Daiza, is deze week een baby panda geboren! Dus betere timing dan dit kon je niet hebben, hoor! Als je het mij vraagt... Leuk
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was echt puur toeval!! Maar wel super leuk dat het toevallig zo samen komt.

      Verwijderen
  2. Super leuk weer, Debbie! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welke snoepzakjes worden hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik hiervoor altijd de zakjes van de Action. Ze zijn eigenlijk bedoeld om greeting cards in te bewaren. Ze liggen bij de kaarten/knutsel spullen.

      Verwijderen
  4. Kan je ook een bellenblaaswikkel van de panda maken? Mijn dochtertje haar lievelingsdier is een panda. Zou finn zijn om dit op school uit te delen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen