Sweet 16 pakket...


Hallo allemaal,


De feest pakketten vliegen je om de oren hier..
Ik dacht dit is het laatste verzoek pakket, die ik nog moest maken ik heb alle pakket 
verzoekjes gemaakt nu. Maar toen ik dat dacht kreeg ik er weer 1 binnen!
Wel een leuke trouwens maar dat komt later...
Dit Sweet 16 pakket bestaat uit:


* Vlaggetjes lijn
* Blik wikkel
* Chocolade wikkel
* A6 kaart met geld envelopje



En zo ziet het pakket eruit!



Ik vind het zelf super leuk geworden maar... toen ik deze foto's van het pakket aan
het schieten was kwam dochter lief van bijna 14 jaar naar beneden en zei:
Nou ik vind het wel leuk maar die zou ik niet willen als ik 16 was!!!
Pppfffff.... ik dacht jammer dan!! Dan krijg jij die dus NIET! whahaha.


De download linkjes staan onder de foto's.
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je download!




















Ow wat een muts ben ik toch ook... ik zie net dat ik ook nog een
sweet 16 vaantje had gemaakt. Ik heb er dus geen foto van maar ik zet toch even de
download link hier neer. Zo ziet het vaantje eruit iig..





DOWNLOAD HIER SWEET 16 VAANTJE




Heel veel plezier ermee en nog een fijn weekend!!


Reacties

  1. Whahahaaaaa, je dochte heeft vast een slechte dag gehad, wat een chagrijn ;-)
    Leuk, helaas is mijn zoon al bijna 17, en de volgende duurt nog 2 jaar.....ben benieuwd of ik het dan nog weet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihih... Over 2 jaar heb ik vast alweer iets anders verzonnen... duurt nog zooooo lang! ;)

      Verwijderen
  2. LEUK!!! Alleen heb ik zoons die roze toch echt "not done" vinden!! Misschien een variant voor de jongens in een stoere groene kleur??
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia, wie weet ga ik die nog een keer maken. ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen