Vaderdag chocolade wikkel en A6 kaart met geld envelopje....

Hallo allemaal,


Ik had eigenlijk al gezegd dat ik geen tijd had dit jaar om veel voor Vaderdag te maken..
Maar nu het over 2 dagen al Vaderdag is en ik tot de ontdekking kwam dat ik zelf
nog niks had gemaakt voor mijn eigen paps, ben ik toch maar aan de slag gegaan.
Mijn zus en ik doen meestal samen met het cadeau. Het blijft elk jaar moeilijk om
iets te verzinnen. We vragen elk jaar trouw: Wat wil je hebben voor Vaderdag. Het antwoord
is vaak: Kweetnie... Ja hallo, dat hebben ze niet in de winkels. Maar onze vader wilde
graag een borenslijp machine maar hij ging hem zelf wel halen... Oke.... dat word
dus geld geven!!! Ik vind het zelf niks om geld in een envelop te proppen.
Dus ik ben voor hem maar aan de knutsel gegaan. Ik heb dus een A6 Vaderdag
kaart gemaakt met geld envelopje. Kunnen we daar mooi ons geld in doen. 
Ik vind de chocolade wikkels zo leuk dus die heb ik ook maar gemaakt voor
Vaderdag in dezelfde stijl als de kaart. En zo is het geworden!





Ik heb al vaker kaarten gemaakt met een geld envelopje, Hieronder staat een link
met een mal van het envelopje om zelf te maken.





Om de A6 kaart te downloaden klik je hieronder




Om de Vaderdag chocolade reep wikkel te downloaden klik je hieronder.



Ik heb deze cadeautjes leuk ingepakt in transparate folie en ik heb het
in een leuk cadeau tasje gedaan en een leuk cadeau label aan gemaakt.
Daar komt ook nog een leuke post van dus dit Vaderdag cadeautje is nog niet klaar..

Tot de volgende post!!!

Reacties