Welkom thuis vlaggetjes lijn...

Hallo allemaal,


Ik ga er weer met frisse moed tegenaan na al dat gedoe van deze week.
Ik heb hier voor jullie een verzoekje die ik weer met jullie kan delen.
Een Welkom Thuis Vlaggetjeslijn!!! Ik heb alleen een foutje gemaakt
op de foto. Daar is maar 1 pijl te zien maar in de downloads staan er gewoon
2 hoor. Een pijl naar links en een pijl naar rechts wijzend.
Ik had vandeweek alvast alles uitgeknipt. Wil ik hem net aan een touw rijgen
voor de foto mis ik een pijl!! Kan hem nergens meer vinden dus vandaar dat 
deze niet op de foto staat.





Om de vlaggetjes lijn te downloaden voor thuis, lees je eerst even de 
algemene voorwaarden hieronder. En als je akkoord gaat dan pas gaan downloaden.




Veel plezier ermee...


Reacties

  1. Ahh wat een leuke!
    Ik weet alleen niemand die binnenkort thuiskomt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahahah... nou ze staan op mijn blog voor als je ze wel een keer nodig hebt! :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke vlaggen.
    Ik weet zo ook 1,2,3 niemand die thuis komt, maar ik kan ze natuurlijk ook gewoon zelf ophangen......voel ik me elke dag heel welkom als ik thuis kom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, hahaha... gewoon lekker zelf ophangen!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen