100ste Vierdaagse Nijmegen...



Hallo allemaal,


Ik was al van plan om iets te maken voor de Nijmeegse 4 - daagse.
En toen ik van meer mensen een verzoek kreeg hierover en niet in de gaten had
dat het al bijna begonnen is ben ik vandaag meteen aan de slag gegaan...
Ik heb ook even zitten neuzen via internet en er is echt helemaal niks
over te vinden qua prinatbles enz. Ik heb voor jullie een leuk pakketje
gemaakt die je mooi samen kan inpakken en bij de Finish op Vrijdag kan geven
als cadeautje! Ik heb gemaakt voor jullie:


* Verfblik wikkel ( voor de 500 ml. blikken )
* Chocolade reep ( normaal formaat )
* Tony's Chocolonely wikkel




Op de achterkant van de chocolade wikkels staat ook nog tekst...



Je kunt het verf blik nog vullen met iets lekkers ( of iets anders natuurlijk..) 
en alles samen als een leuk pakketje verpakken...



Nou super leuk om te geven toch?
Leuk cadeautje voor al onze wandel kampioenen!!!

Hieronder vind je de download linkjes, lees wel eerst even de algemene voorwaarden
voordat je begint met downloaden!








Heel veel plezier ermee en voor degene die gaan lopen...
Heeeeeel veel plezier en succes!!!



Reacties

  1. Leuk Debbie! Weer eens wat anders dan gladiolen 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja idd... en nu maar hopen dat het niet te heet word anders smelt de chocolade de wikkel uit!! ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen