Bij deb Giveaway!!!



Hallo allemaal,


Het word weer eens een keer tijd voor een Bij Deb Giveaway...
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik dit voor het laatst gedaan heb.
Ik verloot op Instagram en op Facebook 2 notebooks met je eigen naam erop.
Dus wil jij deze super leuke gepersonaliseerde notebooks winnen?
Dat kan... Zo doe je mee!



Via Instagram en Facebook:

-Volg bijdeb op Instagram en / of Facebook
- Deel daar deze bijdeb giveaway foto
- Tag bijdeb in de foto en gebruik de #bijdebgiveaway
- Zet onder de bijdeb giveaway foto op de feed / pagina van bijdeb zelf
het woordje Done



Je kunt lekker lang meedoen want ( i.v.m vakanties ) maak ik pas 
op 28 Augustus de winnaar bekend!




Als je op Instagram en op Facebook mee doet dan heb je dus 2x kans om te winnen!
Succes...



Reacties

  1. Super, ik ga meedoen!!!! Zo leuk 😉
    Zonnige groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik wil graag meedoen.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen