Bijdeb & Karinjoan GIVEAWAY!!!


Hallo allemaal,


Ik heb hier voor jullie een super leuke GIVEAWAY!!
Ik mag van Karin Joan een workshop Schrijven met Penseel
gratis weggeven!! Hoe leuk is dat... 
Ik ben helemaal fan van haar schrijf kunsten en volg nu de cursus ook bij haar. 
Ik wil zelf ook zo super mooi kunnen schrijven hoe zij dat doet.
En dat komt met deze cursus helemaal goed. Het is ontzettend leuk om
 te doen en nu mag ik er mooi 1 weggeven aan jullie!!!! 
Hoe leuk is dat.. 


---SCHRIJVEN MET PENSEEL---

TIP TIP TIP: De eerste 3 lessen kun je gratis uitproberen!!!





Je kunt met de BIJDEB & KARINJOAN GIVEAWAY 
online Workshop Schrijven met Penseel.
meedoen via Facebook en/of Instagram!







Als je via Facebook EN Instagram mee doet heb je natuurlijk dubbel kans.
Maarrr.... ik kan er maar 1 weg geven.
Dus hup naar mijn bijdeb Facebook pagina en / of mijn Instagram feed
en doe mee!!!!!
Je kunt mee doen met deze Giveaway van 31 Juli 2016
tot en met Zondag 7 Augustus 2016
Succes!!!




Reacties