DIY persoonlijk cadeau idee...



Hallo allemaal,


Ik heb hier een super leuk, origineel en een gepersonaliseerde DIY cadeau tip
voor jullie!! Niet duur om te maken en o zo leuk om te geven.
Deze versie is gemaakt voor een bruidspaar dat gaat trouwen.
En dit kun je dan geven als cadeau! Met trouw datum en de namen
van het bruidspaar. In het midden heb ik een halve kurk met een strikje tussen de 
tekst geplakt om te proosten op hun huwelijk!






Deze heb ik dus gemaakt voor een bruidspaar maar je kunt het ook maken
voor andere gelegenheden waar je op wilt proosten zoals:
Abraham, Sarah, Geslaagd, Verjaardag, 25 jaar getrouwd, 50 jaar getrouwd
en ga zo maar door!! Super leuk cadeau om te geven toch?
Het lijstje is een soort van 3D lijst en heb ik gekocht bij de Action.
De kurk die erin zit heb ik eerst door de helft gesneden, een dun lintje om gestrikt
en toen alles vast geplakt tussen de tekst.
Een heel persoonlijk cadeau!!



Reacties

  1. Debbie, wat een tof idee. Welk lettertype heb je gebruikt voor de Mr & Mrs ??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik heb hem niet als download het is een gepersonaliseerde poster dus moet moeilijk
      als er namen op moeten en een datum.

      Verwijderen
  3. Hartstikke leuk ideetje Debbie! Ik ben helemaal voor DIY cadeautjes alleen heb ik niet alle mogelijkheden (noch de tijd) om volledig los te gaan, maar ik heb onlangs een toffe site ontdekt waar je je persoonlijk cadeau kan laten bedrukkgen. Aanradertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Debbie, hartelijk bedankt voor dit super idee! Ik heb het zelf voor andere gelegenheden al gebruikt, en dus ook met andere lettertypes, maar wil het nu ook voor een huwelijk gaan doen... Maar heb geen inspiratie i.v.m. het lettertype dat je gebruikt voor "Mr & Mrs" en de voornamen. Ik heb het nu in "Kunstler Script" staan, maar dat is te dun. Tips? Alvast bedankt! Groetjes, Kath

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat dit lettertype Magnolia Sky heet..

      Verwijderen

Een reactie plaatsen