Doop pakket...


Hallo allemaal,


Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje met de vraag of ik ook een
leuk pakket in elkaar kon zetten voor een Doop! Volmondig ja gezegd
natuurlijk maar het heeft even geduurd voordat hij af was. Ik dacht
jeetje wat moet ik daar nou voor maken. Tig keer achter de pc zitten staren
naar het scherm... de tekst stond erop maar wat moest er nou nog meer bij.
Maar ineens wist ik het en heb ik een leuk pakket gemaakt.
In het pakket zit:


* Vlaggetjeslijn
* Prikkers
*Cadeau label
* Chocolade wikkel
* Bellenblaas wikkel
* Gift bag + label
* Blik wikkel ( 500 ml )


En zo is het free printable Doop pakket geworden...


Onder de foto's hieronder vind je de download linkjes. We graag eerst even
de algemene voorwaarden lezen!

























Ik hoop dat jullie iets met dit pakket kunnen.. Ik heb iig al 1 iemand heel blij gemaakt!
Heel veel plezier ermee...


Reacties

  1. Wat ontzettend mooi! Ik ben zwanger van onze derde, die gedoopt gaat worden straks. Dus naast de 'aanvrager' ben ik ook dol enthousiast over dit pakket!! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik probeer de doop downloads te printen, maar ik krijg ze veel kleiner uitgeprint. enig idee waaraan dat ligt? lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen