Free printable mini verfblikjes 125 ml. Aankondiging zwanger cadeautje...


Hallo allemaal,


Ik zat te bedenken wat ik zou kunnen doen met de mini verfblikjes van 125 ml.
Ik dacht ineens... Voor die kleine blikjes is het leuk om een wikkel te maken
met Hoera wij zijn zwanger!!! En dan van dat dunne vloeipapier erin
( koop je in alle kleuren bij de Action) En daar dan de foto van de echo en de 
zwangerschaps test in doen. Leuk inpakken in transparante folie en een leuk lintje erom heen
En tadaaaa.... je aankondiging cadeautje dat jullie zwanger zijn is klaar!
Super leuk om het zo bekend te maken toch? Nu dat ik dit zit te type krijg ik weer
een idee. Ik kan eventueel ook voor deze mini blikjes ook een wikkel met de tekst
maken. Jullie worden opa en oma bedenk ik me nu ineens. Maar dat kan ik altijd nog maken.
Als je dat graag wilt? Dan kun je mij een mailtje sturen daarover. Even terug naar deze
blikjes.. Ik heb 2 verschillende wikkels gemaakt. 1 met Hoera wij zijn zwanger.
Maar ook 1 met Hoera ik ben zwanger. Er zijn tenslotte ook vrouwen die bewust kiezen
om alleen zwanger te zijn! Ik moest zelf even graven in de baby dozen van mijn
kids en had voor de foto mooi een echo foto gevonden en een Zwangerschaps test!!
Zodat je het in het geheel op de foto ziet hoe het er dan uit gaat zien. Onder tussen
toen ik aan het graven was in die dozen kwam ik weer allerlei
leuk kaarten, boekjes en dingetjes tegen.  Aaahh zo leuk dan weer... Is voor ons ook al
weer 11 jaar geleden! Tijd gaat hard. Maar ik dwaal weer af. Terug naar de blikjes!!!
Zo zijn de blikjes dus geworden...






Nou dit is toch kei leuk om te geven zo!!!
Ik zet de download linkjes van de wikkels hieronder. Lees wel even de 
algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden...






Heel veel plezier ermee...



Reacties