Free printable Verjaardags Kalender...



Hallo allemaal,


Het was al vaker aan mij gevraagd of ik ook een keer een leuke
Verjaardags kalender kon maken. Ik was er al een keer eerder voor
gaan zitten maar er kwam niks uit waar ik zelf zo iets had van
jaaa dat is leuk. Maar Vrijdag morgen tussen het poetsen en was
weg werken door ging ik achter mijn laptop zitten en flats zo
een verjaardag kalender in elkaar!! Nou ja.. en ik vond hem nog leuk ook!
hihihi ik vind het soms wel raar dat je de ene keer er lang over doet
om iets te maken en soms schud je het zo uit je mouw.
Ik heb er natuurlijk een gratis download van gemaakt voor jullie.
En zo is de Verjaardags kalender (met voorblad) geworden!!!








Ik heb de kalender op 160 grams papier uitgeprint en de zwarte klem
op de foto die heb ik van mijn vriendin gekregen en die komt van de Zeeman!


Om de Verjaardags kalender te downloaden lees je eerst de algemene
voorwaarden hieronder..






Het is een download van 13 pagina's dus let op als je op dikker
papier gaat printen dat je genoeg papier gebruikt.
Veel plezier ermee...



Reacties

Een reactie plaatsen