Gefeliciteerd wijnfles labels...



Hallo allemaal,


Het is alweer de laatste dag van het weekend! De tijd vliegt voorbij. 
Bijna Vakantie tijd voor de kids. Na het laten zien van de wijnfles label voor 
het bruiloft pakket werd er al meteen gevraagd of er ook een versie kwam voor
een verjaardag. Die heb ik dus gemaakt.. 2 stuks! En zo zien ze eruit...







Dus als je wijn of iets anders wat in een fles zit cadeau wilt doen
en er zit zo'n saai label op? Hup weg met die saaie label en plak deze
super leuke label erop. Je kunt de oude label verwijderen met zeep, lauw water en een
schuursponsje.. Ik heb deze labels erop geplakt met  Crea Padge van de Action.
Met het uitsnijden van de labels heb ik best een groot stuk naast de zwarte lijn
gelaten. Als je precies naast de zwarte lijn uitsnijd vind ik zelf de label een
beetje te klein voor op de fles. Maar dat is persoonlijk. Vandaar dat ik het zo heb gedaan.


Wil je de labels graag hebben? Klik dan op de link hieronder...
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!







Veel plezier ermee....


Reacties

  1. Dankjewel!
    Mijn vriendin viert vanavond haar verjaardag en ik wilde haar op een originele manier een High Wine cadeau doen.
    Nou dat gaat met deze leuke labels helemaal goed komen!
    Dankjewel!
    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen