Voetbal thema feest pakket...



Hallo allemaal,


Ik heb weer een leuk feest pakket voor jullie, ik heb er helaas
geen foto's per printable van gemaakt maar zo kunnen jullie
het ook wel zien wat in het pakket zit toch?
Het pakket bestaat uit 5 printables:


* Vlaggetjeslijn
* Snoepzakje mal
* Cupcake prikkers
* Cadeau doosje
* Chips bakje




Om dit pakket te downloaden voor thuis klik je op de linkjes hieronder.
Lees wel eerst de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!!












Ik hoop dat jullie iets aan het pakket hebben..
Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Wat leuk, jammer dat Nederland niet met het EK meedeed. Dan waren ze goed van pas gekomen. Eventueel op oranje papier afgedrukt. Ik zie het zo voor me.
    Dat brengt me op een idee? Doe je ook iets voor de Olympische Spelen? Chipsbakjes, vlaggetjes, en zo. Van alles dat je 'nodig hebt' om gezellig TV te kijken naar de sporters?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de knappe versiering! Mijn zoontje zal er blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen