Handlettering met het boek van Paperfuel...



Hallo allemaal,

Op Instagram volg ik  Karin Luttenberg al een tijdje. Zij is een grafisch ontwerper,
illustrator en heeft een eigen merk genaamd Paperfuel.
Ze is een kei in handlettering en heeft dus 15 Juli een boek uitgebracht genaamd:
Handlettering doe je zo. Dit super leuk handboek staat vol tips en tricks en stap voor stap
laat ze zien hoe je zelf thuis aan de slag kunt. Het boek geeft je inspiratie en het
heeft kleine projectjes om direct mee aan de slag te gaan. Ik zag het boek links en rechts
al voorbij komen op Instagram en ik dacht... Jaaaaa dat wil ik ook gaan leren!!!
Ik heb het boek bij de Bruna besteld en de volgende dag kon ik het al ophalen.
Ik ben meteen langs de boekhandel gegaan om een Pigma brush pen te kopen.
Fine liners een potlood, gum en een schetsboek had ik al in huis. Dus ik heb het boek
en de hele handel uitgestald op de tafel en ben eerst gaan lezen en vrijwel direct aan
de slag gegaan met schetsen. Ik had er zo'n zin in!!! 

Dit is het boek...



En zo is mijn aller alller eerste handlettering tekening geworden...
Ik vind het niet perfect maar voor een eerste keer vond ik hem toch wel aardig gelukt!



De volgende dag heb ik deze gemaakt....



Is al iets beter dan de vorige.. Ik moet zeggen dat ik het super leuk
vind om te doen.. Ik ben een type dat niet snel stil kan zitten en best veel
onrust in mijn lijf heb. Dus ik moet altijd bezig zijn! 
Maar ik vind dit echt heel rust gevend om te doen. En ga dit zeker
nog vaker doen. Als je ook zulke leuke tekeningen met handlettering wilt
maken thuis? Dan is dit boek dus echt een aanrader!!!

Wil je het boek bestellen?
Dit kun je op de website van Paperfuel doen..


( Er zijn nog meer verkoop punten )

Fijne dag vandaag!!



Reacties

  1. ahh wat super leuk! Ik heb zin om zoiets ook te gaan doen ;)
    Ik vind je tekeningen allebei super goed! Dat wil ik ook kunnen :)
    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen