House Warming feest pakket...



Hallo allemaal,

En het volgende pakket staat alweer klaar voor jullie!! Ben je verhuist
en wil je een House warming geven voor al je vrienden en familie?
Dan is dit een heel leuk pakket om je huis uit te dossen...
Het pakket bestaat uit:

* Vlaggetjeslijn
* A4 poster
* Wijnfles label
* Popcorn bakje
* Verfblik wikkel

En zo ziet het pakket eruit...



Onder de foto's staan de download linkjes...
Lees wel even voordat je gaat downloaden de algemene voorwaarden!!!












Sorry voor het glas op de foto maar ik had geen wijnglas in huis.. :)








DOWNLOAD HIER HOUSE WARMING VERBLIK WIKKEL

De verfblik wikkels zijn gemaakt voor een halve liter blik met een doorsnee
van 9 cm. Ik koop ze altijd bij een verf speciaal zaak.



Super leuk toch om je huis met dit pakket aan te kleden
als je eenhouse warming geeft!!!
Heel veel plezier met het pakket en nog een fijne dag..



Reacties

  1. Korte tijd geleden heb ik jouw site 'ontdekt' en ik ben al een grote fan geworden van je werk. Het ziet er super mooi uit. Ook deze housewarming serie. Jammer dat wij ons stekje al gevonden hebben, en geen verhuisplannen hebben.
    Een ideetje voor een volgende keer. Misschien ook leuk om uitnodigingen voor de housewarmingsparty in dezelfde stijl er bij te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Birgitte, Dat is ook een leuk idee... ik zal hem onthouden ;)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen