Super groot Flamingo feest pakket....



Hallo allemaal,


Hier is hij dan.. Het Flamingo feest pakket!! Normaal maak ik altijd pakketten
met 6 á 7 downloads erin. Dit pakket heeft maar liefs 13 downloads!!!
Dit pakket was een verzoekje en ik vond het meteen een leuk idee. En ik weet
dat heel veel mensen helemaal fan zijn van Flamingo's en dat het nu ook een 
rage is, daarom heb ik er een mooi en groot pakket van gemaakt!
Dit super leuke Flamingo pakket bestaat uit:


* 2 verschillende vlaggetjes lijnen
* A4 poster
* Goodiebag + Label
* Cadeau doosje
* ijs cornet wikkel
* Papieren bekertjes wikkel
* Wikkels voor rietjes
* Verfblik wikkel (500ml.)
* Uitnodigingen
* Bellenblaas wikkel
* Snoepzak mal
* 6 Prikkers


En zo ziet het hele Flamingo download pakket eruit!
Het was wel even pieren om het hele pakket op de foto te krijgen..



Onder de foto's hieronder, staan alle download linken!
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden...



Nou daar gaan we dan... dit word een lange pagina hihihi....






































Dit waren alle 13 downloads van het grote Flamingo pakket...
Je kunt sommige dingen ook gebruiken als traktatie voor op school.



Het is toch wel een super leuk pakket geworden, al zeg ik het zelf!!!
En dat gratis en voor niks.. En nergens zo te koop omdat het mijn
eigen ontwerp is. Ik hoop dat jullie iets aan het pakket hebben.
En heel veel plezier ermee....



Reacties

  1. Whoop, whoop, let's Go Flamingo! Zo leuk. Als ik terug thuis ben ga ik het één en het ander uitprinten. Wil mijn klas wel op flamingo'en met zo'n dingen. THX,
    Zonnige groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen