Swap chocolade wikkel ( voor tony's chocolonely chocolade repen )...



Hallo allemaal,


Ik kreeg net een mailtje of ik ook een chocolade wikkel kon maken voor
alle Instagrammers die mee doen aan een Insta Swap!
Maar wat is dat eigenlijk een Insta Swap?
Een Swap is een "uitwisseling". Als je daar aan mee doet krijg je een swap partner.
Voor diegene maak of koop ( voorkeur voor zelf maken ) je een aardigheidje.
En verstuurt dat op de aangegeven datum met de post. 
Meer lezen daarover kun je hier:





En zo heb er verschillende waar je aan mee kunt doen.
Maar nu even terug naar de chocolade wikkel... Ik heb er dus 1 gemaakt
om cadeau te doen aan alle Swappers!! Staat super leuk in je pakketje.
En welke Swapper vind chocolade nou niet lekker?






De wikkel is gemaakt voor om een Tony's Chocolonely reep te doen.
Wil je ook zo'n leuke Swap wikkel? Download hem dan hieronder!!!
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaan downloaden.




Veel plezier ermee!!!


Reacties

  1. Hoi Debbie, bedankt voor je mooie ontwerpen. Vind het mooi wat je maakt en haal er ook veel inspiratie uit voor dingen die ik zelf maak. Groet Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy, Graag gedaan en bij elkaar inspiratie opdoen is het leukste wat er is toch?
      Nog een fijne dag!

      Verwijderen
  2. Hallo Debby,
    Leuke site en leuke ontwerpen.
    Ik ga mijn swap maatje blij maken met een Tonyreep en jouw wikkel.
    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen