Tony's Chocolonely wikkels....



Hallo allemaal,


Ik kreeg een verzoekje of dat ik een chocolade wikkel kon maken voor om de
Tony's Chocolonely chocolade repen. Nu heb ik die repen wel heel vaak voorbij
zien komen op Instagram maar hoe ze smaken??? Geen idee. Ik heb er nog nooit 1 op.
Nu had ik aan degene die het verzoekje deed wel de maten gevraagd maar het is toch
altijd fijner als ik zelf zo'n reep in huis heb i.v.m het centreren van de tekst.
En ik zal er dan wel meer moeten maken dacht ik.. Ik ben er mee aan de slag gegaan
en na een hoop gedoe en getier was het me gelukt. Ik dacht ik laat het aan al mijn volgers zien
op Instagram en Facebook  wat ze ervan vinden! Nou ik had het beter even uit kunnen
stellen wat daar kwamen de vragen, mailtjes en verzoekjes weer. Whahahaha..
Hij valt dus goed in de smaak!!! Nu heb ik eerst voor jullie even een stap voor stap
hoe je de wikkel om de chocolade reep vouwt op foto gezet. Want het is wel
even passen en meten. Je vouwt hem eigenlijk net zoals een cadeautje.
En let daarbij vooral op de hoeken.. dat die strak gevouwen zijn.
Hieronder even een kleine DIY uitleg hoe je de wikkel er om heen vouwt!



Als je de wikkel uitgeprint hebt dan leg je eigenlijk de bestaande wikkel
op de nieuwe print. Let daarbij vooral op dat de tekst Tony's goed op de nieuwe tekst
ligt en recht. alles wat eraan de zijkant uitkomt knip je af.
Dan plaats je de chocolade reep recht op de stippenlijn dat is een beetje je houvast/midden
De stippenlijn is bijna net zo groot als de reep. Dan vouw je eerst de zijkanten naar binnen.
Dan vouw je het kortste gedeelte zonder tekst naar binnen en plak je vast. Dan het laatste
stuk met tekst deze vouw je ook naar binnen en plak je vast. Ik heb zelf CREA PATCH
gebruikt van de Action. Het is even pieren en let op de hoekjes. Het word aan de
achterkant meer een soort van envelopje als het dicht zit.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is voor jullie!!!


Nu de verzoekjes weer flink binnen stromen heb ik alvast 8
free printables gemaakt voor jullie. Met de teksten:
Voor mijn lieve Moeder, Vader, Broer, Zus, Oom, Tante, Zoon, Dochter.








Ik zie dat ik Zus vergeten ben op de foto te zetten maar bij de downloads staat hij erbij.
Als je deze wikkels te saai vind (de originele Tony's Chocolonely wikkels zijn
veel kleur rijker dan mijn saaie zwart/witte wikkels).
Kun je ook bij de webshop van Tony"s Chocolonely een gepersonaliseerde
wikkel maken / uploaden voor als je meer kleurtjes wilt. Klik op de link hieronder
en je komt op de officiele  webshop pagina van Tony's Chocolonely!


http://webshop.tonyschocolonely.com/gepersonaliseerde-reep


Hieronder vind je de downloads van mijn wikkels...
Om de wikkels te downloaden lees je eerst even de algemene voorwaarden hieronder!




DOWNLOAD HIER TONY'S CHOCOLONELY WIKKEL VADER

Reacties

  1. Ontzettend leuk! Mooie profiel foto ook!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ga dit onthouden! En als je meer kleur wilt, dan kleur je hem toch in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lianne, ja dat kan ook.. dat hebben een paar mensen ook met de juf en meester wikkels gedaan! :)

      Verwijderen
  3. Super, ik ontdekte de chocolade laatst, door die ook op IG te zien. Dus dank je wel, lekkere chocolade trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie, ik heb ze nu nog steeds niet geproefd hihihi..

      Verwijderen
    2. De combi van zout en caramel, zalig lekker!!

      Verwijderen
    3. Ja dat roept iedereen tegen mij dat ik die combi een keer moet proeven. Dan ga ik dat maar eens een keertje doen dan! ;)

      Verwijderen
  4. goede morgen
    super bedankt voor alle leuke tips e downloads
    zou de variant tonny wikkel er ook voor friend/best friend en collega kunnen komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar staat die voor de juf en/of meester? Kan ze voor de Tony's niet terug vinden...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen