Traktatie wikkel...


Hallo allemaal,


Ik was laatst met onze kids in de Action en sta bij het gedeelte waar alle snoep
ligt. Ineens valt mijn oog op een groot busje wat op Smarties leek.
Het heette alleen geen Smarties maar het heette Lentilky!
Ik dacht jaaa dat is leuk om daar een wikkel voor te maken voor een traktatie!
De kids kregen van mij dus alle 2 een bus maar op voorwaarde dat ik de
2 bussen heel terug kreeg en een paar snoepjes erin zouden laten zitten
voor mij voor de foto whaha.. was een goede deal vonden ze!!
 Hieronder zie je hoe de bussen van de Action eruit zien..
(Het zijn busjes van 140 gram)



En zo zien ze er nu uit met wikkel!!







Super leuk om te trakteren toch? Je kunt het helaas niet zien maar op de achterkant 
staan zwarte sterren.... En de tekst voor op de bus komt van onze zoon! Die roept
bij alles wat hij eet: Lekker smikkelen. Zal wel weer van één af andere Youtube 
filmpje afkomen denk ik. 


Wil je deze super leuke traktatie wikkels graag hebben voor thuis?
Klik dan op de download link hieronder, lees wel eerst even de 
algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!





Veel plezier ermee...


Reacties

Een reactie plaatsen