Vakantie!!!



Hallo allemaal,



He he... eindelijk hebben de kids hier vakantie!! Gister hebben onze
jongste zoon en ik afscheid genomen van zijn juffen van de basisschool
groep 7. De meeste vakanties zijn al begonnen in ons landje. Alle
afscheids cadeautjes voor de juffen en meesters hebben we weer achter
de rug. Wat heb ik het 2 maanden echt ontzettend druk gehad.
Niet normaal gewoon. De afscheids cadeautje zijn massaal gedownload.
De mailtjes, berichtjes, verzoekjes en alle aan passingen op wikkels 
vlogen me om de oren. Het was soms een race tegen de klok om iedereen
te helpen hiermee... Ik zat soms tot half 12 s'avonds nog achter de pc.
En was door de vele mailtjes ( stond gister bij verzonden mailtjes het getal 
444 onderaan ) soms het overzicht totaal kwijt. Maar het is me gelukt!!!
Doordat de juffen en meesters cadeautjes zo in de smaak vielen krijg ik 
van jullie elke dag steeds foto's terug te zien wat jullie ervan gemaakt hebben.
Echt super leuk om te zien. Ik vind het leuk om te horen dat iedereen zo 
positief reageert op mijn creaties en printables. Heel erg bedankt daarvoor!
Helaas is niet iedereen zo blij met mij, met name de webwinkels...
Ik kreeg laatst de opmerking dat ik met mijn gratis printables de markt 
van de webwinkels verpest... jammer om te horen dat diegene er zo over denkt.
Ga hier ook niet verder op in. Dan onstaat er een discussie en valt altijd 
negatief uit. Ik wil met mijn gratis ontwerpen gewoon een ander een plezier
doen! Het is een hobby. Meer niet! Een ander gaat sporten en ik doe dit!
En dan heb ik nog dat gedoe gehad dat mijn werk verkocht werd zonder 
toestemming in winkels. Dat was geen leuke tijd... Maaarrr....... nu is 
 dan eindelijk de vakantie aangebroken!! Wij gaan niet weg maar ik
zet wel alles even op een lager pitje. Achter de schermen werk ik
gewoon nog aan leuke ontwerpjes maar dan in een relax tempo! 
Mijn batterij moet ook even geladen worden en leuke dingen doen met mijn
gezin! Ik wil via deze weg iedereen een super leuke vakantie wensen.
Geniet van elkaar en de kleine dingen om je heen. En na de vakantie ga
ik er weer vol tegenaan!! ( ik zeg wel heel stoer alles op een laag pitje
maar dat kan ik denk ik toch niet) whahaha...



  

Deze A6 kaart kun je hieronder downloaden...
Wel even de algemene voorwaarden lezen graag!





Reacties

  1. Een fijne vakantie toegewenst!
    Vind je gedachtegang om blijmakertjes gratis te delen met anderen juist zo mooi. Vind doe opmerking doe gemaakt is tegen jou echt niet leuk. Jij wordt blij van het maken en bedenken en dat het Door anderen gewaardeerd wordt. Een bedankt foto of mailtje of opmerking is dan voor jou voldoende. Daar kan geen geld of prijs tegenop! Dat geeft pas echt voldoening. Jammer dat sommigen in onze westerse maatschappij dat vergeten zijn dat niet alles bestaat uit geld en geld verdienen....Door jou kunnen een hele hoop mensen die wat minder te besteden hebben wel creatief bezig blijven, andere mensen happy maken Door een leuk cadeautje te maken! Hoe moeilijk ook....leg die opmerking naast je neer en blijf vasthouden aan je doel! Geniet daar erg van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. AMEN!!!! Hehe... eindelijk iemand die mij begrijpt! Heel erg bedankt voor je reactie hierop. Doet me goed. Ik leg het lekker naast me neer en ga gewoon vrolijk verder met alles. x Debbie

      Verwijderen
  2. Ik wens je een hele fijne vakantie toe! Geniet ervan! En ik zeg: Ga zo door! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist top dat dit allemaal gratis is!! Waar vind je dat nu nog?!?! Wilde juist vragen of je misschien een uitnodiging voor een picknick zou willen maken.... 🙈 of heb je zoiets al? fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerrie!! :) Als je mij daarover even een mailtje zou willen sturen dan ge ik kijken wat ik voor je kan doen.

      Verwijderen
  4. Corry van Hattum15 juli 2016 om 13:52

    Ben het helemaal eens met anoniem!Al ken ik je niet, ik vind je een schat dat je dit alllemaal doet! Geniet van je vakantie en blijf positief!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corry, Dankjewel!! Ik blijf lekker positief... ik hou niet van negatieve dingen om me heen bah! Jij ook lekker genieten van je vakantie! :)

      Verwijderen
  5. Hoi Debbie!als ik dit zo lees voel ik me eigenlijk best schuldig dat ik 1 van die vele "gepersonaliseerde" verzoekjes was! Wat ongelooflijk lief en knap dat je iedereen hebt voorzien :) Geniet van je welverdiende vakantie en bedankt voor al je creativiteit en het feit dat je dat wil delen! Lieve groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Marieke, Ow nee!!! Voel je absoluut niet schuldig ik kan ook nee zeggen hoor en ik doe het graag! :) Ik ga lekker genieten en bedankt voor je berichtje!

      Verwijderen
  6. Hoi Debbie!als ik dit zo lees voel ik me eigenlijk best schuldig dat ik 1 van die vele "gepersonaliseerde" verzoekjes was! Wat ongelooflijk lief en knap dat je iedereen hebt voorzien :) Geniet van je welverdiende vakantie en bedankt voor al je creativiteit en het feit dat je dat wil delen! Lieve groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, Debbie, helemaal aan vakantie toe! :) Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Verie jij ook een hele fijne vakantie!! :)

      Verwijderen

Een reactie plaatsen