Verfblik wikkel voor 250 ml. blikjes Rapport cadeautjes...



Hallo allemaal,


Voor sommige kom ik hier net op tijd mee en voor sommige net te laat..
Ik kan dit wel bewaren voor een volgende keer maar ik wilde ze toch
wel nu erop zetten. Ik heb voor de kleinere verfblikjes van 250 ml leuke cadeau wikkels
gemaakt voor als iemand het rapport heeft gekregen. Je kunt ze leuk vullen met
snoepjes of koekjes en eventueel geld erbij indoen. Super leuk klein cadeautje om te geven!










Wil je de wikkels graag downloaden? Lees dan wel eerst even
hieronder de algemene voorwaarden!!!









Heel veel plezier ermee...




Reacties

  1. Komt later ook nog van pas, thx ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee,
    ja voor ons te laat,maar die ene kun je altijd gebruiken toch?
    Waar haal je dan die blikjes?
    hi hi denk als dat verf????
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther,
    In deze link heb ik info staan over de blikken:
    http://bijdeb.blogspot.nl/p/info-verfblikken-hallo-allemaal-ik.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat de je de link niet kan aanklikken.. Bovenin de horizontale balk staat een kopje Verfblikken info. Daar staat het.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen