2X Free Printable Gamer kaarten...



Hallo allemaal,


Ik vond in onze berging 2 reepjes hout  en ik dacht hey.. daar ga ik leuke
kaart standaardjes van maken. Heb er een gleuf ingezaagd en heb ze wit geschilderd. 
Onze dochter is een echte Gamer en zij moest nog iets leuks hebben voor op haar 
venster bank in haar slaapkamer! Dus ik achter mijn laptop gekropen en heb deze 
leuke A6 Gamer kaarten gemaakt. Aangezien er heeeeel veel Gamers zijn dacht
ik dat het wel leuk zou zijn om deze kaarten als free printable hier neer te ztten!


Zo zijn mijn A6 Gamer kaarten en kaarten standaardjes geworden!!






Ze staan super leuk op de versterbank!! Wil je deze A6 kaarten graag
hebben voor thuis? Klik dan op de download linkjes hieronder..
Lees wel eerst even de algemene voorwaarden voordat je gaat downloaden!




Veel plezier ermee...


Reacties