Free printable maandkalender September...


Hallo allemaal,


Zo hehe... ben weer online. Alle vakanties weer achter de rug en ik dacht 
dan heb ik weer tijd voor bijdeb maar heb het nog steeds druk deze week.
Ik was dan ook bijna de free printable maand kalender vergeten.
Die heb ik net tussen alle dingetjes door even gemaakt.
Precies op tijd toch?





Om de maand kalender te downloaden, klik je op de link hieronder...
Lees je wel eerst even de algemene voorwaarden?



Veel plezier ermee...



Reacties

  1. Jeej wat fijn dat je hem vandaag nog hebt gemaakt! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, dank je wel Debbie, meteen geprint en hangt alweer in de keuken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke site,
    ik vroeg me af vanaf wanneer de maand Oktober er op komt te staan?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen