Verjaardags vlaggen op stok...



Hallo allemaal,

Ik heb ze een keer voorbij zien komen op Pinterest... Vlaggen op stok!
Vond ze wel grappig om ze zelf ook een keer te maken.. Uiteraard in mijn
eigen stijl! Ik had er een foto van gemaakt en op Instagram Stories geplaatst.
Er werd al meteen gevraagd of er ook een download van kwam. Hij viel dus in de smaak.
Ik heb een zwart /witte, blauw met zwart en roze met zwarte versie gemaakt.
En zo zijn de verjaardag's vlaggen geworden!!




De stokken had ik nog liggen... nou ja stokken. Het zijn eigenlijk van die buigzame
stokjes die in een optrek vouw gordijn zitten whahaah.  Wil je deze free printable Verjaardags
vlaggen op stok graag hebben voor thuis? Download ze dan hieronder... Wel graag even de  
algemene voorwaarden lezen a.u.b!!!







Heel veel plezier ermee...


Reacties

  1. Wat zijn die leuk!!! Misschien gebruik ik die wel in mijn klas, als er eentje jarig is, thx!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die leuk!!! Misschien gebruik ik die wel in mijn klas, als er eentje jarig is, thx!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen