DIY je eigen tekst op notebook maken...


Hallo allemaal,

Omdat ik vaak de vraag krijg hoe ik de tekst op mijn notebookjes
krijg, heb ik een leuk DIY filmpje ervan gemaakt.
Het is heel simpel om te doen. Je hebt ervoor nodig:

* Notebook
* Potlood
* Gum
* Liniaal
* Fineliner
* Tekst

Ik gebruik hiervoor zelf nu niet de fineliner maar dat kan wel hoor.
Ik heb nu de Pigma Micron 05 gebruikt en de Pigma Brush.

Bekijk mijn YOUTUBE filmpje voor mijn uitleg!




Ik heb hier voor jullie de tekst ( uiteraard zonder naam ) 
Deze kun je met je rechter muisknop opslaan in je computer.
Ik heb er geen PDF bestand van gemaakt omdat je dat zelf niet kunt bewerken.
Zet onder de tekst die je opgeslagen hebt zelf je naam en je kunt aan de slag.
De notebooks kun je kopen bij de HEMA.




Super leuk toch!!! Veel DIY plezier...



Reacties

Een reactie plaatsen